* ¿ QUÉ SABEMOS DO SOL ? :
- É redondo.
- É amarelo e laranxa.
- Que ten raios.
- É unha estrela.
- Brila moito.
- Da calor.
- Ás veces está no ceo e ás veces non .
- Só hai un sol .
- Sae de día.
- Da luz .
- É unha bola de fuego.
Éstas son as ideas previas dos nenos .
* Debuxamos o sol :
* OS NOSOS SOLES :
* Inventamos e construimos un sol por parellas: Unha fermosa experiencia na que tivemos respetar o noso compañeir@ , intercambiar puntos de vista e axudar a aqueles que se atoparon con dificultades .
*Facemos un sol con play mais :
* TRABALLAMOS CO SOL NA ARTE : Xogamos a adiviñar que cadro pode ser o que se esconde , para iso ímolo destapando pouco a pouco , comentando o que pode ser . Cando o descubro de todo , pregunto si saben de qué pintor pode ser , adiviñan que é de Miró e o identifican polas cores do cadro ( o ano pasado , xa traballamos a Miró).
*EL SOL ROJO
*XOGO POR EQUIPOS: Formamos 3 equipos . A cada un deles dáselle as pezas do cadro para formar un quebracabezas. Cando o realicen teñen que poñerlle un título o cadro( non viron o cadro previamente , nin coñecen o título ).
Os títulos que elexiron son os seguintes :
A. O sol vermello no atardecer.
B. O sol na neve.
C. O sol vermello.
*EL SOL ROJO : Traballamos con outro
cadro de Miró.
Así o reproduciron os nen@s .
* SOLES CON ARTE : Xa coñecemos as cores que utilizaba Miró , e
" os detalles "que reproducía moitas veces ( espirais , estrelas , círculos ... ) . Dándolles un
modelo de orientación deben de debuxar un sol , imitando os cadros de Míró.
* Fixemos un sol facendo unha serie coas pinzas de cores :
*CANCIÓNS :
Aprendemos que aínda que Plutón sae na canción , xa non forma parte do sistema solar,
* POEMA : O SOL XA TEN FRÍO
Así memorizamos o poema .
- É redondo.
- É amarelo e laranxa.
- Que ten raios.
- É unha estrela.
- Brila moito.
- Da calor.
- Ás veces está no ceo e ás veces non .
- Só hai un sol .
- Sae de día.
- Da luz .
- É unha bola de fuego.
Éstas son as ideas previas dos nenos .
* Debuxamos o sol :
* OS NOSOS SOLES :
* Inventamos e construimos un sol por parellas: Unha fermosa experiencia na que tivemos respetar o noso compañeir@ , intercambiar puntos de vista e axudar a aqueles que se atoparon con dificultades .
*Facemos un sol con play mais :
* TRABALLAMOS CO SOL NA ARTE : Xogamos a adiviñar que cadro pode ser o que se esconde , para iso ímolo destapando pouco a pouco , comentando o que pode ser . Cando o descubro de todo , pregunto si saben de qué pintor pode ser , adiviñan que é de Miró e o identifican polas cores do cadro ( o ano pasado , xa traballamos a Miró).
*EL SOL ROJO
*XOGO POR EQUIPOS: Formamos 3 equipos . A cada un deles dáselle as pezas do cadro para formar un quebracabezas. Cando o realicen teñen que poñerlle un título o cadro( non viron o cadro previamente , nin coñecen o título ).
Os títulos que elexiron son os seguintes :
A. O sol vermello no atardecer.
B. O sol na neve.
C. O sol vermello.
*EL SOL ROJO : Traballamos con outro
cadro de Miró.
Así o reproduciron os nen@s .
* SOLES CON ARTE : Xa coñecemos as cores que utilizaba Miró , e
" os detalles "que reproducía moitas veces ( espirais , estrelas , círculos ... ) . Dándolles un
modelo de orientación deben de debuxar un sol , imitando os cadros de Míró.
* Fixemos un sol facendo unha serie coas pinzas de cores :
*APRENDEMOS COUSAS DO SOL :
* O DÍA E A NOITE :
* O SOL E OS PLANETAS FORMAN O SISTEMA SOLAR :
Aprendemos que aínda que Plutón sae na canción , xa non forma parte do sistema solar,
é un planeta enano.
Despois de aprender a canción , Ana decide que fagamos un conto relacionado coa canción . O conto quedounos moi fermoso.
* POEMA : O SOL XA TEN FRÍO
Así memorizamos o poema .
* CONTO :
*ADIVIÑA :
No hay comentarios:
Publicar un comentario